Garantie
Wettelijke garantie
Willie.nl staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften.
Willie.nl hanteert een wettelijke garantie van 1 jaar na aankoop op alle artikelen.
Wanneer, onverhoopt, het aangekochte product een defect vertoont of een fabricage fout heeft, neem dan contact op met onze klantenservice. Houd dan je pakbon en/of factuur bij de hand. Deze zijn naar het e-mailadres gestuurd waarmee je je bestelling hebt geplaatst. Onze collega van klantenservice kan je namelijk vragen naar het order- en/of artikelnummer.
Onze klantenservice is geopend op werkdagen van 9:00 tot 17:00 uur. We streven ernaar om binnen één werkdag te reageren.
Fabrieksgarantie
Bij sommige producten is naast de bovengenoemde wettelijke garantie tevens fabrieksgarantie van toepassing. Deze fabrieksgarantie doet niets af aan de wettelijke garantie. Indien er sprake is van fabrieksgarantie zal dit ofwel op de productpagina ofwel bij de levering worden vermeld. Deze zogenoemde fabrieksgarantie betreft defecten als gevolg van fabricage fouten.
Wanneer een product dat onder fabrieksgarantie valt binnen de periode van de fabrieksgarantie defect raakt, dan zal Willie.nl zorgdragen voor een kosteloze vervanging van het product. Dit geldt alleen voor producten die bij Willie.nl zijn gekocht. Om een defect product te laten vervangen, verzoeken wij je om dit zo snel mogelijk bij ons te melden. Het liefst binnen 2 maanden na het ontdekken van het defect.
Hoe werkt het retourneren bij een defect?
Vertoont jouw artikel een defect dan vragen we je om ons hierover te mailen. Vermeld in je mail je naam en ordernummer. Deze vind je terug op de factuur en/of pakbon die we je per mail verstuurd hebben nadat je je bestelling hebt geplaatst.
Ook vragen we je om duidelijke foto’s of een video in de mail mee te sturen en je klacht duidelijk te omschrijven.
Je mag je mail sturen naar: [email protected]
Soms kunnen we je klacht oplossen zonder dat het artikel geretourneerd hoeft te worden. Indien dit niet het geval is en het daadwerkelijk een defect betreft mag je het artikel in volledigheid, dus inclusief meegeleverde toebehoren zoals bv batterijen/ lader etc. , opsturen naar;
Retourafdeling CLS
Noordpolderstraat 21
4571 LR Axel